Blog

Egészséges mell

“Én, doktor Nona Kuchina, ajánlom havonta egyszer a mell önvizsgálatának elvégzését. Felkészülésként ehhez csukják be az egyik szemüket és tegyék rá egyik ujjukat a szemhéjra. Lassan mozgassák az ujjat a szemhéjon úgy, hogy azzal a szemfelületet érezzék. Ezután enyhén emeljék meg a szemhéjat – az könnyen le fog válni a szemről. Ilyen érzés, ha a cisztát megérintik. Most tegyék az ujjbegyüket az orr végére és mozgassák azt a bőrön. Azt fogják észrevenni, hogy a bőr nem mozdítható el. Ilyen érzés a gyanús daganat megérintése. Mindkét esetben egy nőgyógyászhoz kell fordulni.”

„Minél szélesebb a derék – annál rövidebb az élet” – állítja egy angol közmondás.  Megállapítást nyert, hogy az elhízás az emlőbetegségek kockázatát növelő tényezők egyike.

Ez elsősorban a zsíros ételek okozta ösztrogénszint növekedésével kapcsolatos. Kritikus tényezők még a környezet szennyeződése és a dohányzás. A szervezetbe kerülő ártalmas anyagok  túlterhelik az immunrendszert. Kialakul a túltöltött csésze effektusa, amikor a szervezet reakciójával már semmit sem lehet tenni. Már annak sincs jelentősége, hogy mennyire egészséges életmódot is folytatunk. A húsállatok és baromfi takarmányába a vágás előtti súlynövelés érdekében adagolt ösztrogének maradó mennyisége a zsírba és a húsba megy át, amelyek veszélyessé válnak a húsevők számára. Ezen kívül a telített zsírok nagy mennyiségét tartalmazó étrend a sejtek DNS-ét (örökítő anyagát) károsító szabad-gyökök forrása. Ezek hatására az egészséges sejt szabályozatlan osztódásnak indul.

Átlagban az élete során egy ember 30-40 tonna élelmiszert fogyaszt el.  A betegség-fejlődés kockázata nő a magas kalóriatartalmú élelmiszer, a magas koleszterin és cukor tartalmú termékek fogyasztásával. A Japánban elvégzett számos vizsgálat kimutatta, hogy a hagyományos japán ételeket (10-12% zsír) fogyasztó nők 4-szer kevesebbet hajlamosak az emlőbetegségekre, mint az amerikai nők.

Érdekes, hogy vannak emberek, akik hajlamosak a betegségek kifejlődésére. Általában ezek olyan nők, akiknek nem volt jó a gyerekkoruk, de később megtaláltak azt, ami teljessé tette az életüket, amit ezután újra elveszítettek. Az ilyen nők másoknak szentnek tűnnek. Ők soha nem panaszkodnak és nem jönnek ki a béketűrésből.  De a mélyen elrejtett fájdalom és sérelmek, a titkolt szenvedések provokálják a betegséget. A stressz levételére, a félelemtől való szabaduláshoz és az immunrendszer erősítéséhez rendkívül jótékony a vizualizálással kísért meditáció.

ANTISTRESSZ PROGRAM „DR. NONA” KÉSZÍTMÉNYEKKEL – A MELLBETEGSÉGEK MEGELŐZÉSÉRE

  1. Relaxálás a Fürdősókkal: Szórj a fürdőkádba 2 evőkanál sót a Dr. Nona fürdősókból. A víz kellemes, tested hőmérsékletével azonos legyen. Lemerülve a vízbe, helyezkedj el minél kényelmesebben, csukd be a szemed és kezdj 100-tól 1-ig visszaszámolni. Visszaszámoláskor kapcsold ki az összes szükségtelen gondolatot. Amikor eljutsz 1-ig, kezdj a következőképpen vizualizálni: képzeld magad egy kedvenc helyeden, például egy tengerparton, vagy egy tó vizében, vagy egy erdőben. Képzeld el a színeket, amelyek körülvesznek. Idézd fel azokat a hangokat, illatokat, amelyek ehhez a helyhez kötnek. És kezdj el segíteni önmagadnak. Összpontosíts arra a problémára, amely szorongást, feszültséget vagy stresszt idéz elő benned. Számolj ötig és nyisd ki a szemed. Idővel ez a procedúra 10 percnél többet nem fog igénybe venni. Így megtanulsz egy egyedülálló relaxálási módszert, amely segíteni fog stresszhelyzetben.
  1. Végezz önmasszírozást melleiden Solaris testápolóval, mely segít megszabadulni a negatív emócióktól és az önvádaskodástól.
  2. A Dr. Nona dezodor tisztítja a nyirokkeringést, befolyásolja a hangulatot és javítja az immunrendszer működését. Használd minden nap.
  3. Mosakodáshoz használj Halo Gel tusfürdőt.

A cikk a Nonaterápia c. magazinból lett átvéve.

0